0item(s)

V košarici še nimate artiklov

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.gatomo.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

Cene

Vse cene so izražene v EUR.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Cenik dostave

Cena za neomejeno število artiklov po vsej Sloveniji znaša 3,50€. Brezplačna dostava je pri nakupu nad 35 evrov.

Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku, kar znaša 1,05 €.

Trajanja dostave: 1-2 delovna dneva

Trajanje dostave je odvisno od načina plačila.

  • če je plačilo po povzetju: Se naročeno blago odpremi še isti dan, ali najkasneje v dveh delovnih dneh.
  • če je plačilo na tekoči račun podjetja ali na račun Paypal: Se naročeno blago odpremi po prejemu plačila oz. nakazila na tekoči račun podjetja. Razen če nam pošljete potrdilo o plačilu na podpora@gatomo.si  se naročeno blago odpremi še isti dan ob prejemu potrdila.

Možnosti plačila

  • po povzetju
  • nakazilo na Paypal račun (Visa, MasterCard in ostale kartice)

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 04682 0114386462
BANKA: Nova KBM
Naziv : Jernej Rančnik s.p., Dolgi Vrh 18, 2318 Laporje
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
referenca: SI99

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

- kozmetike, vključno s parfumi, če je uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil; 
- uporabljenega spodnjega perila in kopalk, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe); 
- pokvarljivega blaga, 
- čevljev z umazanimi podplati ali drugače umazane oz. poškodovane; 
- sončnih očal, ki so poškodovana, opraskana ali drugače kažejo vidne znake uporabe; 
- izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika; 
- izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam; 
- drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo; 
- izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe; 
- izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini. 

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:

Gatomo

Plemljeva ulica 8

1210 Ljubljana-Šentvid

 

Obrazec: Obrazec za vračilo blaga. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti podpora@gatomo.si ali natisnjenega na naš naslov: Gatomo, Plemljeva ulica 8, 1000 Ljubljana

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Naročilo

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.gatomo.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.

Komunikacija

Podjetje, Jernej Rančnik s.p., bo s kupcem stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Podjetje lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

Pritožbe in spori

Naše podjetje spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 031 895 038. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov podpora@gatomo.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Ljubljani.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.