0item(s)

V košarici še nimate artiklov

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.gatomo.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

Cene

Vse cene so izražene v EUR.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Dostava blaga

Dostava naročil je možna samo na območju Republike Slovenije. Vsa naročila dostavljamo z dostavno službo Pošta Slovenije.
  • Stroška odpreme naročila (poštnine) ne zaračunavamo.
  • Pri plačilu po povzetju z gotovino si dostavna služba Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku, kar znaša 1,05 €. V primeru plačila po predračunu na TRR podjetja ali Paypal-om tega stroška ni.

    Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije ali v paketomatu. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

    Trajanja dostave: 1-2 delovna dneva

    Trajanje dostave je odvisno od načina plačila.

  • če je plačilo po povzetju: Se naročeno blago odpremi še isti dan, ali najkasneje v dveh delovnih dneh.
  • če je plačilo na tekoči račun podjetja ali na račun Paypal: Se naročeno blago odpremi po prejemu plačila oz. nakazila na tekoči račun podjetja. Razen če nam pošljete potrdilo o plačilu na podpora@gatomo.si  se naročeno blago odpremi še isti dan ob prejemu potrdila.

    Možnosti plačila

  • Plačilo po povzetju – kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago.
  • Nakazilo na Paypal račun (Visa, MasterCard in ostale kartice).
  • Plačilo po predračunu na TRR podjetja. Takšno plačilo je možno samo v naprej kot predplačilo.

    Naši podatki za nakazilo

    IBAN: SI56 04682 0114386462
    BANKA: Nova KBM
    Naziv : Jernej Rančnik s.p., Dolgi Vrh 18, 2318 Laporje
    Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
    referenca: SI99

    Vračilo blaga

    OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

    Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

    Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

    Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

    Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

    KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

    - kozmetike, vključno s parfumi, če je uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil; 
    - uporabljenega spodnjega perila in kopalk, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe); 
    - pokvarljivega blaga, 
    - čevljev z umazanimi podplati ali drugače umazane oz. poškodovane; 
    - sončnih očal, ki so poškodovana, opraskana ali drugače kažejo vidne znake uporabe; 
    - izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika; 
    - izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam; 
    - drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo; 
    - izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe; 
    - izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini. 

    Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:

    Gatomo

    Plemljeva ulica 8

    1210 Ljubljana-Šentvid

     

    Obrazec: Obrazec za vračilo blaga. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti podpora@gatomo.si ali natisnjenega na naš naslov: Gatomo, Plemljeva ulica 8, 1000 Ljubljana

    Reklamacija

    Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

    Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

    Stvarna napaka

    Napaka je stvarna:
    - če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    - če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    - če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    - če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

    37.a člen (1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. (2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. (3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

    37.b člen (1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. (2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. (3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

    37.c člen (1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
    – odpravi napako na blagu ali
    – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
    – vrne plačani znesek. (2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

    Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

    Možnost in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljne garancije

    Podjetje ne nudi poprodajnih storitev in prostovoljne garancije.

    Sklepanje pogodb v elektronski obliki:

    1. Opis tehničnega postopka za sklenitev pogodbe

    Pri izbranem artiklu izberite velikost. Želeno velikost dajte v košarico. Stisnite na košarico in odprl se vam bo predogled naročila. Stisnite NA BLAGAJNO. Odprlo se vam bo polje ZAKLJUČEK NAROČILA. V tem polju vnesete vse potrebne podatke. Če kaj ne vnesete pravilno, se vam bo polje obarvalo z rdečo barvo. Pred oddajo naročila preverite vse podatke, ki jih vidite na ekranu. Na ekranu boste lahko videli vse vaše osebne podatke in znesek naročila ter vsebino naročila. Ko boste preverili, kliknite gumb POTRJUJEM NAROČILO. S tem je pogodba sklenjena.

    Kupcu je omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak pred končno oddajo naročila. Če želite pred zaključkom naročila spremeniti količino artiklov, pri 4. točki PREGLED NAROČILA stisnite na +, če želite količino povečati ali na -, če želite količino zmanjšati. Če želite artikel odstraniti iz naročila, pojdite nazaj na košarico, in stisnite X zraven artikla.

    2. Hramba pogodbe in njena dostopnost

    Besedilo pogodbe je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.gatomo.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.

    Komunikacija

    Podjetje, Jernej Rančnik s.p., bo s kupcem stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Podjetje lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

    Pritožbe in spori

    Naše podjetje spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 031 895 038. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov podpora@gatomo.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Ljubljani.
    Podjetje Jernej Rančnik s.p., skladno z določbo 3. odstavka 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur. l. RS, št. 81/2015; ZIsRPS) svoje naročnike, stranke in obiskovalce spletne strani obvešča, da za reševanje potrošniškega spora ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS).

    Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov - SRPS:
    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

    Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.